Trzy pytania do Grzegorza Grabowskiego, Dyrektora Zarządzającego, Toruńskie Wódki Gatunkowe kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Grabowskiego, Dyrektora Zarządzającego, Toruńskie Wódki Gatunkowe kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
„Polska firma, polska marka, polski właściciel” – o branży bakaliowej, trendach prozdrowotnych i rozwoju firmy rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem, Prezesem HELIO. Czytaj więcej »
Artur Sokólski, Key Account Manager AC MARCA w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
O zmianach w portfolio i świadomości konsumentów, która warunkuje rozwój rynku napojów izotonicznych rozmawiamy z Dariuszem Grochowskim, Prezesem Zarządu firmy DrinkFood Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O inwestycjach, trendach na rynku oraz nowościach w portfolio rozmawiamy z Arturem Kowalczykiem, Dyrektorem Handlowym TAGO. Czytaj więcej »
Aleksander Batorski – Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Roberta Walewskiego, Brand Managera Cydru Lubelskiego w firmie AMBRA S.A., kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O tym, jak powinien wyglądać współczesny sklep, jakie są trendy w branży wyposażenia, a także o rozwoju przedsiębiorstwa rozmawiamy z Januszem Cieplińskim, Prezesem firmy MAGO S.A. Czytaj więcej »
Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare Group w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
O przetwórstwie rybnym w Polsce, modzie na zdrowe żywienie oraz produktach, które są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów rozmawiamy z Tomaszem Kudlikiem, Dyrektorem ds. Sprzedaży w Przetwórstwie Rybnym „Łosoś”. Czytaj więcej »
O naturalnej wodzie mineralnej „Selenka” Wieniec-Zdrój rozmawiamy z Januszem Zaborowiczem, Prezesem Zarządu „Uzdrowisko Wieniec”. Czytaj więcej »
O nowej strategii i wielkich zmianach w firmie Wawel SA rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, Dyrektorem Marketingu. Czytaj więcej »
O nowej linii produktów Arla Protein rozmawiamy z Romanem Jawczakiem, Business & Category Development Managerem Arla Foods. Czytaj więcej »
O jednym z najnowocześniejszych centrów badawczo-rozwojowych opowiada Adam Gajewski, Dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelēz International w Bielanach Wrocławskich w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
O nowej, właśnie oddanej do użytku inwestycji firmy Wawel w Dobczycach i jej wpływie na dalszy rozwój rozmawiamy z Joanną Sztefko, Dyrektorem Operacyjnym Wawel S.A. Czytaj więcej »
O polskim rynku cydru, możliwościach rozwoju i wyzwaniach – przy szklaneczce „Cydru Niefiltrowanego” rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA S.A. Czytaj więcej »
Lider w branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej z rocznymi przychodami ponad 100 mln EURO – to właśnie firma Modern-Expo Group, za sukcesem której stoi Bogdan Łukasik – przedsiębiorca z Lublina. Czytaj więcej »
Marek Sumiła, Dyrektor Sprzedaży Żywiec Zdrój w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Michał Czerwiński, Członek Zarządu Purella Food w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Macieja Dymalskiego, Kierownika Marketingu Van Pur kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O koncepcji produkcji mleka bez GMO, świadomości konsumentów oraz dbałości o jakość produktów opowiada Peter Knauer, Dyrektor Generalny Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Klaudyny Stanibuły, Brand Managera marki Gellwe i Fitella w firmie FoodCare kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Kiedyś Gucci powiedział, że jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę. Dokładnie tak jest w przypadku firmy Hochland Polska. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Joanny Paxton, Product Managera w firmie Perfetti Van Melle Polska kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Bardzo dynamiczny rozwój dyskontów i supermarketów powoduje, że liczba sklepów spożywczych w kanale tradycyjnym w Polsce zmniejsza się z roku na rok. Są jednak firmy, które dzięki bardzo dobrze zorganizowanej dystrybucji od lat budują i stale rozwijają własne oraz franczyzowe placówki handlu tradycyjnego. Jedną z nich jest stworzona i zarządzana przez Krzysztofa Tokarza –... Czytaj więcej »
O kuchni włoskiej i wciąż rosnącej popularności zdrowej diety śródziemnomorskiej rozmawiamy z Tomaszem Kandeferem – Prezesem Zarządu oraz Anną Adaszewską – Marketing Managerem w firmie Italmex Warszawa. Czytaj więcej »
O nowym Cydrze Lubelskim Niefiltrowanym rozmawiamy z Robertem Walewskim, Brand Managerem Cydru Lubelskiego, AMBRA S.A. Czytaj więcej »
O sezonie lodowym i przygotowanych nowościach, a także o trendach na rynku lodów – rozmawiamy z Mariuszem Jurkiem, Dyrektorem Generalnym PPL Koral. Czytaj więcej »
O idei Low-Cost Shopfitter rozmawiamy z Anatolijem Khodziukiem, Prezesem Modern-Expo S.A. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...